تاریکی

trolling zoom classes... but im a deepweb hacker 

مشترک شدن
بازدید 6M
98% 57 428 652

anonymous hacker from the deep web trolls online zoom classes... (its actually me lol)
WATCH ME LIVE- www.twitch.tv/lukeafkfan
tweet- lukeafk
ig- lukeafkfan
discord- discord.gg/uGgvF7C
disclaimer: i am not a hacker lmfao this is satire

سرگرمی

تاریخ انتشار

 

2020 17 اكتبر

هم‌رسانی:

هم‌رسانی:

دانلود:

..بارگذاری...

افزودن به:

لیست پخش من
تماشا در فرصتی دیگر
نظر 100   
Best Guitarist Ever RR
Best Guitarist Ever RR پیش 30 دقیقه
You need 6 mill subs at least.
Foxes are the best
Foxes are the best پیش 36 دقیقه
Idea: put the mirror thing on Omegle and put an EAS alert
Old redfong / Lightpurepl
Old redfong / Lightpurepl پیش 38 دقیقه
what's the music at 5:25
Christopher Quezada
Christopher Quezada پیش 39 دقیقه
when they say the word “Hackers” *falls off the chair*
Enzo Lammel
Enzo Lammel پیش 49 دقیقه
epic
Benzy Boi
Benzy Boi پیش ساعت
1:10 that Karen is taking non of that shit
Akshat Sharma
Akshat Sharma پیش ساعت
FBI OPEN UP
Avocado Clouds
Avocado Clouds پیش ساعت
u love how his mic is so loud XD
Annalena lol
Annalena lol پیش ساعت
hahahahahah bro I CANT AHHAHAHAHAGGAGGAGAGAHSHHS
Europe420
Europe420 پیش ساعت
0:57 song?
megaduchepo ッ
megaduchepo ッ پیش 18 دقیقه
SHIPILYA RACING - CHXRNVKHA
Jada Rodriguez
Jada Rodriguez پیش ساعت
dude you HAVE to join my science zoom!!!!
abigail pacis
abigail pacis پیش 2 ساعت
roblox
SuNNy
SuNNy پیش 2 ساعت
7:03 best part of video
Sen
Sen پیش 2 ساعت
5:25 me when my friends lock me out of a meeting
_a _bug
_a _bug پیش 2 ساعت
News: hackers hackers hackers. lukeafk : HACKERS
Hans Tan
Hans Tan پیش 2 ساعت
So funny Lol
klasky fnaf 77
klasky fnaf 77 پیش 2 ساعت
"hacker"
Young Diamonds
Young Diamonds پیش 2 ساعت
This made my day with the elders
#01 Andaya Baron Lyonn
#01 Andaya Baron Lyonn پیش 2 ساعت
Acctually theres a thing where A person joins a grade 9 class and starts to act weirdly U guys must be careful if ur a grade 9 student NEVER spoil any passwords/code to any social media These people who will be a sexual predator if they managed to enter ur password/code
Sonya Lololowka
Sonya Lololowka پیش 3 ساعت
what? 1:00, r you russian man?? or no..i don't understand
Cringey Me
Cringey Me پیش 3 ساعت
Bruh I wish I had zoom cause then this guy could just crash into it and be like "IS MY MIC ON?!?! HELLO?!?!" but instead we use google meet ;-;
Giahuy Roblox Co
Giahuy Roblox Co پیش 3 ساعت
WAUT YOUR NAME IN r o b l o x
un weon con problemas depresivos más en este mundo
Hablo español pero ni eso me impidio disfrutar video 👌👀
Fishy Fish
Fishy Fish پیش 3 ساعت
5:06 did anyone notice fortnite in the backround?
thesuper_laugh_flamingo
thesuper_laugh_flamingo پیش 2 ساعت
Yea 🥴
jasondgraff
jasondgraff پیش 4 ساعت
idk why but 0:11 is my fav
Randall Josh Ezekiel R Mores
The friend meet up is they're are pilipinos
Lisah Murdenta
Lisah Murdenta پیش 4 ساعت
You are a caple
Lisah Murdenta
Lisah Murdenta پیش 4 ساعت
Bruh
Myroblox_ nameRTGPSA
Myroblox_ nameRTGPSA پیش 4 ساعت
i think i saw jellt
Vivek Kashyap
Vivek Kashyap پیش 5 ساعت
😂😂😂😂😂😂😂🙏🏼🙌 amazing person love from India🇮🇳 Please attend my zoom classes too
xxbloodxx
xxbloodxx پیش 5 ساعت
2:55 wtf
Big Chungus
Big Chungus پیش 5 ساعت
are we just gonna hide the fact that the guy has fortnite on his pc 5:03
thesuper_laugh_flamingo
thesuper_laugh_flamingo پیش 2 ساعت
Nah bro I find all the secrets 😎😎
Eduard Popa
Eduard Popa پیش 5 ساعت
🕆✋👌✠👎✞💧🖴☞☜🕈✋☜✞ 🕈✈☼🕈☜☟❄✞🖴🕈☜💣⚐❄✋ 🕈☜✞🕈☜❄✞🕈☜📪☼✞🕈☜☼👌☟☜✡💣☼❄🕆✡🕆😐📪☺✡💣❄✡☜👌☼👍❄🗐☪☜🕈✞❄🕈☜☜🕈👌☼💣😐🕆😐💣☜☼✞🕈☜☼🕈☜👌👌✡❄✡🕆💣✋☜🕈☼☪🕈☼👌☜🕈☠☜💣☺💣🕆💣❄☼☜💣☞☼✡✋✡☜❄☼🕆❄☼❄🕆✡✋✡💣🕆✡✋🕆⚐📪✡🕆☼❄✡☜🕈✈☜🕈👎☝✌
Su Tart
Su Tart پیش 5 ساعت
5:25
Su Tart
Su Tart پیش 5 ساعت
0:12 Me When Hear Someone say Hacker Edit: Btw it Scared me cause I using a headphone and it was full volume
goldenty34_moible
goldenty34_moible پیش 6 ساعت
7:02 man just buy a vr headset it’s easier
thesuper_laugh_flamingo
thesuper_laugh_flamingo پیش 2 ساعت
LoL
Gaming XP20
Gaming XP20 پیش 6 ساعت
OMG I’m in tears this is too funny to watch 🤣🤣🤣 2:20 HELLO?
Asafa Powell
Asafa Powell پیش 6 ساعت
Are you actually pewdiepie cause i clicked channels and pewdiepie cooms up lol
Joseph Arceno
Joseph Arceno پیش 7 ساعت
Nice intro 😂
Lets get to 1mill without vids
News sites always over exaggerate things like OMG ZOOM BOMBERS AND HACKERS OMG and they get there panties wet over nothing
Gimme Your cash
Gimme Your cash پیش 8 ساعت
HACKERS.... Oop- **explosion.**
WudLegend
WudLegend پیش 8 ساعت
E
Aspect
Aspect پیش 9 ساعت
He fell of his chair lol
Gaming With OverDark
Gaming With OverDark پیش 10 ساعت
YEAH I WANA PLAY SOME ROBLOX
•Nyasso Chan•
•Nyasso Chan• پیش 10 ساعت
Tv's: zoom hackers are dangerous. Zoom hackers:
Arda.
Arda. پیش 4 ساعت
HeY yOu GuYs WaNnA pLaY rObLox?
Kindly Shut the fuck up please
Wow this dude is at 800K already? When I first saw him he was at 4 thousand subs
MLG_ doge
MLG_ doge پیش 11 ساعت
Hackers *crash* aaww Meanwhile Me:YO U GUYS WANNA PLAY SOME ROBLOX!!!!
Squishy Johnny
Squishy Johnny پیش 11 ساعت
this is basically school shootings but online
goldenty34_moible
goldenty34_moible پیش 11 ساعت
I can’t stop laughing
Peter Mark
Peter Mark پیش 11 ساعت
Anyone else thinks the girl in the cooking class with glasses and red sweater looks like mia khalifa
Mason Wen
Mason Wen پیش 11 ساعت
In the first zoom call what was the host backround
2D06劉姸希
2D06劉姸希 پیش 12 ساعت
ZOOM HELL YEAH HACKERS SOMETHING KNOW AS ZOOM 🏎
Stavrosness Backup
Stavrosness Backup پیش 12 ساعت
reee™
Benjamin Bush
Benjamin Bush پیش 12 ساعت
I would like to double my Bitcoin
DarthWeasel04
DarthWeasel04 پیش 12 ساعت
Kinda happy you put my news station on the video
_GreenGacha_
_GreenGacha_ پیش 12 ساعت
The baby one is adorable and hilarious 🥰🤣
Salvatore Borja
Salvatore Borja پیش 13 ساعت
bruh
Marielle Hamilton
Marielle Hamilton پیش 13 ساعت
W H E N H E S A I D L E T S P L A Y R O B L O X I D I E D C R Y I N G O F L U G H T E R
WhirlWindTech 15
WhirlWindTech 15 پیش 13 ساعت
IRitem has given me absolute gold
Berry._. girl
Berry._. girl پیش 13 ساعت
Omg your voice is loud and he is putting earphones 😂😂😂
Rafputin
Rafputin پیش 13 ساعت
Can you raid our zoom meeting 🤣 we have about 100 students joining in 1 room
ChocolatePudding PRODUCTIONS
ChocolatePudding PRODUCTIONS پیش 14 ساعت
Bruh ive never laughed this hard in my entire life! You’ve earned my sub!
Lil KC
Lil KC پیش 14 ساعت
HELLLOOO
Alexthepro74 Gamer
Alexthepro74 Gamer پیش 14 ساعت
does anyone not notice his eyes are blue and that rare
Kenshin Vue
Kenshin Vue پیش 14 ساعت
3:11 I was was laughing so hard xD
MiKe_kAge
MiKe_kAge پیش 14 ساعت
yo hack me every sunday i got church online croossppoint somethin
Jesus Mendez Mata
Jesus Mendez Mata پیش 14 ساعت
Yeahhhh I wannna play some ROBLOXXX
lay millner
lay millner پیش 14 ساعت
dam
제타겜플TV
제타겜플TV پیش 14 ساعت
he's scary
Joey Rino
Joey Rino پیش 15 ساعت
I gotta be honest somebody needs to make an edit for 1 hour of lukeafk dancing from the DJ contest. Please someone help me out.
Andre's Animation
Andre's Animation پیش 15 ساعت
4:15 I think they are Filipino
Brawling Style
Brawling Style پیش 15 ساعت
LOL OF COURSE HES RUSSIAN AND A HACKER..........
Colt Mann
Colt Mann پیش 15 ساعت
HACKERS
I'm_bored 77
I'm_bored 77 پیش 15 ساعت
Hahahahah cars go 0:03
thesuper_laugh_flamingo
thesuper_laugh_flamingo پیش 2 ساعت
Bruh
Mary D.
Mary D. پیش 15 ساعت
Who else started dying when he fell out of the chair
Ariel Gonzalez
Ariel Gonzalez پیش 16 ساعت
How do you alter the Mic volume?
Jaden Concepcion
Jaden Concepcion پیش 16 ساعت
1:53 LOL😂😂😂
A Mitchell
A Mitchell پیش 16 ساعت
I wish I was this lucky. I was in class and a hacker came on. Was not nice at all, cursed in all the classes they hacked into (made the teachers very confused by doing so).
SNAGS BG
SNAGS BG پیش 16 ساعت
lol how do you get the codes
Giovanni Piña
Giovanni Piña پیش 16 ساعت
Here we got a birthday now woooo
ItzPandaNation
ItzPandaNation پیش 16 ساعت
I LAUGHED SO HARD A 3:09
ApeChimp
ApeChimp پیش 17 ساعت
"h a c k e r s"
Leothebillion
Leothebillion پیش 17 ساعت
How do u join random zoom meetings I want to
Sen
Sen پیش 17 ساعت
Hackers: I will join the zoom classes This guy: “Im four universes ahead of you”.
Nohan Nabi bakhsh
Nohan Nabi bakhsh پیش 17 ساعت
7:23😂😂😂
iplayhl2
iplayhl2 پیش 17 ساعت
Yo what Music you use in the vid
LightHacks
LightHacks پیش 18 ساعت
XD
DADY CHILL
DADY CHILL پیش 18 ساعت
More plz more
E E
E E پیش 18 ساعت
5:26 pro gamer mode:On
Erasmo Villa
Erasmo Villa پیش 18 ساعت
Nobody talked about the minion with hendrums
Black Tempaler
Black Tempaler پیش 19 ساعت
Look like there's a birthday WOOOOO
Madelyn Ortiz
Madelyn Ortiz پیش 19 ساعت
Lol maybe I’ll do the same hacking lol
DADY CHILL
DADY CHILL پیش 17 ساعت
@Madelyn Ortiz yh🥴
Madelyn Ortiz
Madelyn Ortiz پیش 18 ساعت
@DADY CHILL are u doin the same
DADY CHILL
DADY CHILL پیش 18 ساعت
Ok
John Swift
John Swift پیش 19 ساعت
is inviting you to a scheduled Zoom meeting. Topic: AP all grade Time: Nov 24, 2020 08:00 AM Asia/Manila Join Zoom Meeting us04web.zoom.us/j/4725308350?pwd=MVFyT0RZU3k2ZW1ZRVIzNXJEQ0FFQT09 Meeting ID: 472 530 8350 Passcode: dmpB8P
chris_ran2
chris_ran2 پیش 19 ساعت
How are you doing that hacks
Bob Elon
Bob Elon پیش 19 ساعت
Zoom Zoom Zoom Zoom ZOOM ZOOOOOOOM ZOOOOOOOOOOOOOM ZOOOOOOOOOOOOOOOOOM
DADY CHILL
DADY CHILL پیش 18 ساعت
Bob chill
GSmore
GSmore پیش 19 ساعت
lol when he said YO YOU WANNA PLAY SOME ROBLOX? i just started cracking up lmao
AskeTube
AskeTube پیش 19 ساعت
5:03 - He looks like Vince.
Konkeix
Konkeix پیش 19 ساعت
PLZ make a tutorial on how to do it lol
Tina Lau
Tina Lau پیش 19 ساعت
Me: 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣😂😂😂😂🤣😂😂😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂
Bongo Tube
Bongo Tube پیش 20 ساعت
7:02
بعد
My New Favorite Bad Movie
18:57
بازدید 1.1M
GOLD DIGGER PRANK PART 32!
09:48
hacking middleschool ZOOM classes
10:09
My New Favorite Bad Movie
18:57
بازدید 1.1M
among us
0:10
بازدید 400K