تاریکی

Minecraft, But Every Mob Has Knockback 1,000,000... 

مشترک شدن
بازدید 4.9M
98% 48 089 730

This is Minecraft, But Every Mob Has Knockback 1,000,000... this was difficult.
Thanks for Watching! :D I appreciate all feedback and support :L!
Edited By → TapL :L
TWITCH STREAMS → twitch.tv/tapl
TAPL MERCH → tapl.store
Twitter → TapLHarV
Discord Server → discord.gg/TapL
Instagram → taplharv
Snapchat → itstapl
#MinecraftBut #MinecraftChallenge #Minecraft #TapL

بازی‌

تاریخ انتشار

 

2021 4 فوریه

هم‌رسانی:

هم‌رسانی:

دانلود:

..بارگذاری...

افزودن به:

لیست پخش من
تماشا در فرصتی دیگر
نظر 100   
Avery James Holcomb
Avery James Holcomb پیش 26 ثانیه
Use boats
Iya Bright
Iya Bright پیش 25 دقیقه
Tt
Declan Acorn
Declan Acorn پیش 50 دقیقه
HAHAHA
CHRISTIAN BELTRAN
CHRISTIAN BELTRAN پیش ساعت
I have an idea in my head that may or may not be 500iq, but... Words said before death
Reeve Nam
Reeve Nam پیش ساعت
Fly
Fanny Martinez
Fanny Martinez پیش 2 ساعت
YOU prooooo. Electy nooooooooob
dude man face
dude man face پیش 3 ساعت
6:39 OHHHH MY GOD JESUS CHRIIIIIIIIST
Dillon Amburgey
Dillon Amburgey پیش 3 ساعت
kekw
Elemental Pug
Elemental Pug پیش 3 ساعت
Someone said "Hi future me" at 5:11
happy day
happy day پیش 4 ساعت
blazes= shoot fire him= using wood
Monke
Monke پیش 6 ساعت
Half life speedrun be like
Theodor Comellas
Theodor Comellas پیش 8 ساعت
-jesus crust. Am I the only one?
Austin Sloane
Austin Sloane پیش 9 ساعت
The brawny guatemalan kinetically unpack because latex postnatally agree pace a black-and-white hen. irate, delicate pruner
Westgang
Westgang پیش 11 ساعت
Fun fact, fungi only works on wart dirt, or whatever the blood red thing is
Westgang
Westgang پیش 11 ساعت
1:39 sounds like the most brutal murder ever
Pedro Pereira
Pedro Pereira پیش 12 ساعت
The concept of the video is interesting but this guy overreacts so much to everything that I'm immediately annoyed by it
The Ariftard
The Ariftard پیش 12 ساعت
Hi twitch chat 😁
The Ariftard
The Ariftard پیش 13 ساعت
Slow falling potion sales 📈📈📈📈📈📈📈📈📈📈📈📈📈📈📈📈📈📈📈
TitanicTNT
TitanicTNT پیش 14 ساعت
6:40 lol!
jaden dillon
jaden dillon پیش 14 ساعت
If he gets hit by the ender dragon in the end he gets flinyed off and died
Mohd Haaris 4-c
Mohd Haaris 4-c پیش 15 ساعت
Complete this challenge in hard core
Flora Marbebe
Flora Marbebe پیش 15 ساعت
Hehe lol I'm very noob in minecraft
Tristan Rujano
Tristan Rujano پیش 17 ساعت
Can you play any time you take damage you get knockbacked x1000 in any direction
IAN!!
IAN!! پیش 19 ساعت
I see the Twitch chat saying "Hi IRitem" *Hi Twitch*
kagdra omen
kagdra omen پیش 19 ساعت
Make a roof wtf lol any knockback will always shove you in any direction lol this is hilarious tho
Marco Hernandez
Marco Hernandez پیش 20 ساعت
Alt title: Minecraft but the mobs take extreme drugs
Taco Dragon
Taco Dragon پیش 21 ساعت
My fortress disnt have a spawner :(
Dennys Rodriguez
Dennys Rodriguez پیش 22 ساعت
Could u say the seed
River Dolphin
River Dolphin پیش 22 ساعت
Well if you get an elytra, then you love mobs.
gengrogod
gengrogod پیش 22 ساعت
h
Warzone Waffles
Warzone Waffles پیش 22 ساعت
Imagine the noise complaints 😂
Ryan Staab
Ryan Staab پیش 23 ساعت
Oh my god
Ryan Staab
Ryan Staab پیش 23 ساعت
Hello
Dane Hardwick
Dane Hardwick پیش 23 ساعت
👁👄👁
Purple Things Gaming
Purple Things Gaming پیش روز
U are diging strait down XD
Logan Macleod
Logan Macleod پیش روز
When he got knocked back and he said were am I it was like when people lose their mom or dad in the shop or something but that seed is crazy just image what time you would get
Sonny
Sonny پیش روز
No one: What that one slap in anime does to people:
Spirit Gaming
Spirit Gaming پیش روز
He be TanqR but in minecraft
SmikZeroYT
SmikZeroYT پیش روز
I know the first clip from insta minecraft memes
KeplerYubified
KeplerYubified پیش روز
Imagine if the mob knocked you into a ravine right next to diamonds
Belal Haque
Belal Haque پیش روز
"The Mobs Are Lucky Tbh" .
BABA KA KHEL GAMELEELA
😂
Adam Mohamed Sabry
Adam Mohamed Sabry پیش روز
your mad
ほり
ほり پیش روز
he left the tree floating. HE LEFT THE TREE FLOATING
wrfde fdgdh
wrfde fdgdh پیش روز
The recondite italy intraperitonally harass because dentist ultrasonographically earn absent a vast parentheses. grouchy, silent athlete
Gianni Demasi-Hilderbrand
lol u got blown up and u across the map
Skeptitron
Skeptitron پیش روز
That skeleton blasted him to another area code
Lian Khual
Lian Khual پیش روز
LOL
jhonmark polanco
jhonmark polanco پیش روز
ahahahhhahahahahahahhahahahaahhahahaahhahaahhaha
Laurynas Senkinas
Laurynas Senkinas پیش روز
some speedrunner whathing this ...
sʟᴇᴇᴘʏ
sʟᴇᴇᴘʏ پیش روز
😐😐😐
Spyros Tryfos
Spyros Tryfos پیش روز
u are pro u gonna make it i bet
Jamie Martel
Jamie Martel پیش روز
Idea: minecraft but everytime you kill a mob you get a random level of speed
jekshon45 maikel123khan
The living zinc italy spill because olive naturally saw upon a terrific map. belligerent, murky television
Dreamzz Kassim
Dreamzz Kassim پیش روز
8:10 I hear scooby doo
Dude I'm A Bear!
Dude I'm A Bear! پیش روز
The next Dream
kevin style
kevin style پیش روز
I love it when he sed OMG JISUS CRIEST!!!!!!! WHEN HE WAS IN THE NETHER 6:40
》That Guy 《
》That Guy 《 پیش روز
Chat be like: hI yOuTuBe
Timmy_D
Timmy_D پیش روز
Lol I love this video
DerpRepublik
DerpRepublik پیش روز
6:37 had me DED xd
draet
draet پیش روز
hello im new
Chris Guido
Chris Guido پیش روز
This video reminds me of skywars
trevaunlewis
trevaunlewis پیش روز
Minecraft mobs become Crash Bandicoot
TrimosTNT
TrimosTNT پیش روز
Twitch chat whole video: hI yOuTuBe!¡!¡!
Po Roro
Po Roro پیش روز
Wait,u didnt get fall damage?
Anthony Perez
Anthony Perez پیش روز
Yeeeesss my biggest ffaaaaan!!!😍😍😍😍😂
Cobie McNab Archie
Cobie McNab Archie پیش روز
way too funny
Alexis Barreto
Alexis Barreto پیش روز
Why did he think a wood plank would save him😂
package auto
package auto پیش روز
The omniscient bottom problematically back because sign clinically grin up a ritzy tsunami. greedy, roomy order
Gifted Fuzzy Bee
Gifted Fuzzy Bee پیش روز
Alternative Title: Your Team Rocket In Minecraft
elia guidi
elia guidi پیش روز
4:32 me:"omfg HOW" me later (speed run baby)
Rosalie Lehnerd
Rosalie Lehnerd پیش روز
1st launch at 1:40
Andrew Wilson
Andrew Wilson پیش روز
i love this vid
Serena L.S
Serena L.S پیش روز
THIS IS WHERE THE MEME CAME FROM
Koltyn Hurt
Koltyn Hurt پیش روز
i literly coulld not stop laaughing
Legend Jackson
Legend Jackson پیش روز
The into!😂😂🤣😂😂
Adam Tison
Adam Tison پیش روز
Me thinking about when the ender dragon throws you up
lorin peri
lorin peri پیش روز
Stay 2m away
pvp bro squad
pvp bro squad پیش روز
lol so cool
King NickGaming
King NickGaming پیش روز
pls do hardcore
Ariely Aragon
Ariely Aragon پیش 2 روز
It’s called stronghold
Alper Ekinci
Alper Ekinci پیش 2 روز
1:43 when the Anime protagonist fights his enemy bevor a power-up
Ariely Aragon
Ariely Aragon پیش 2 روز
Your so lucky
Pietro Sartor
Pietro Sartor پیش 2 روز
omg
Sarthak Vision Avengers Lover; SVAL; SaViAvLo
At seed (-4875599033618291576) Make a nether portal at block -77 69 81 which is very near to ur spawn point u will spawn in the nether with the fortress right in front of u! 👍🏻
Matthew Ragusa
Matthew Ragusa پیش 2 روز
This guy literally sounds like if Mark a player and Eddie VR had a baby like if you agree
Maxrico Quen
Maxrico Quen پیش 2 روز
Minecraft royale
SS-Preston
SS-Preston پیش 2 روز
6:42 i knew that was gunna happen lmao his reaction
David Hernandez
David Hernandez پیش 2 روز
literally botw
Joshua Taylor
Joshua Taylor پیش 2 روز
Dam auto correct
Joshua Taylor
Joshua Taylor پیش 2 روز
Pick
Joshua Taylor
Joshua Taylor پیش 2 روز
Imagine using bannock on dirt and gravel
IFV.2006
IFV.2006 پیش 2 روز
why do you only talk screaming? this is extremely annoying.
Raging RebelYt
Raging RebelYt پیش 2 روز
Bro I lost it at the intri
Jeffisagod
Jeffisagod پیش 2 روز
Hello xsimonx111
X4LEN
X4LEN پیش 2 روز
When the main character gets hit and says I’m serious now:
Reuben Herrmann Morris
Reuben Herrmann Morris پیش 2 روز
fishy got drip
Bailey Rose X
Bailey Rose X پیش 2 روز
Hi pigy_oink
Noob Underlord
Noob Underlord پیش 2 روز
Redo it but with an anime texture pack
shahid gaming
shahid gaming پیش 2 روز
Please mods link
بعد
Best of Minecraft (2020)
34:27
بازدید 11M